Pāriet uz galveno saturu

42. Ķīniešu kvartāls un Gogles untumi.

Bangkoka. Pieceļos 7:00. Brokastīs banāni un mangostīni. Tad noeju lejā pastaigāt gar upi.
    Pēcpusdienā braucam uz ķīniešu restorānu, kas atrodas 25. stāvā un no kura var redzēt pilsētu uz visām pusēm. Sākumā ar mums jau zināmo oranžā maršruta kuģīti, tad 10 minūtes kājām un esam klāt.

Apsēžamies pie galdiņa kā reizi, kad saule sāk rietēt. Pa panorāmas logiem vērojam kā lēnām satumst un iedegas pilsētas gaismas. Izskatās super skaisti.

Kā izrādās, tas šī restorāna platforma lēnām griežas uz riņķi. To pamanu tikai tad, kad blakus galdiņam pēkšņi uzradies jumta balsts. Griežās ļoti ļoti lēni. Kamēr sēdējām, stundu vai pat vairāk, knapi 4 daļu no pilna apgrieziena tik pagriezās, bet ar to pietika, lai man paliktu nelabi, kā no karuseļa. Cenas pat ļoti demokrātiskas priekš šāda restorāna - 100 bāti par tēju, kapučino vai latti. Viktors ar Eviju vēl pa laša filejai apēd. Es taupu vēderā vietu vakariņām Čainataunā, kur iesim pēc restorāna, un iztieku tikai ar kapučīno. Pasēdējuši un papriecājušies par pilsētu mēs braucam lejā. Turpat pa ielu tālāk ķīniešu kvartāls. Gar ielas malām ēstuves un tirgotavas. Redzu uz ielas tirgo fizāļus un vīnogas. Prasam cik maksā vīnogas. 400 bātu par kg!!! Tas ir 12eiro! Traki vai palikuši?! Varbūt mēs viens otru nesapratām. Ejam tālāk. Kādā šķērsielā pavārs darbojas ar 3 pannām un rāda  šovu, ik pa laikam aizdedzinot uguni krietna metra augstumā.

Tā ejot pēkšņi pamanu ēstuvi, kur reiz jau esam garšīgi ēduši. Pie ēstuves pat rinda, tik ļoti tā iecienīta. Nedaudz pagaidījuši tiekam apsēdināti pie galdiņa. Pasūtam rīsus ar cūkgaļu. Viktoram atnes uzreiz, bet man nē. Gaidu, gaidu, jau sāku domāt, ka aizmirsuši par mani. Cītīgi skatos uz kundzi, kura pieņēma mūsu pasūtījumu, bet viņa i neliekas zimis par mani. Viktors jau paēdis, bet man pat vēl nav atnests. Nu tiešām būs ko pārpratuši un nodomājuši, ka es neēdīšu. Jau taisos vai celties un iet jautāt, kad tomēr man atnes pasūtīto. Ilgi gan šoreiz gatavoja. Vai varbūt arī bija piemirsuši un pēc tam atcerējās.

Šā vai tā, bet paēduši esam un varam iet tālāk. Izejam vēl kādu līkumu un jau sākam domāt par atpakaļceļu. Mums šobrīd 2 varianti - ar tuktuku, ja tas būs ar mieru vest par saprātīgām naudām vai ar taksi. Kad nācām šurp, tad Grab aplikācija rādīja, ka tiekam mājās par 69 bātiem. Tagad jau rāda, ka 104. Laikam vakara tarifs. Esam aizgājuši pārāk tālu no tirdzniecības vietām un arī tukši tuktuki te nestāv. Vēl varam braukt ar autobusu. Lai arī tas nav intetesantākais un ātrākais variants, bet lētākais noteikti. Pajautājam Goglei uz kuru pusi jāiet un dodamies norādītajā virzienā. Minūtes 10 vai 15 gājuši, it kā esam vietā, kur jābūt pieturai, bet pieturas tur nav. Atkal Gogle mūs piečakarējusi #%^&^$# Labi, ejam uz nākošo pieturu, kas tikai 100m attālumā. Jā, te ir pietura un arī 2 cilvēki kautko gaida. Mums der 15 vai 35 autobuss. Pulkstenis jau 10 vakarā. Atnāk un aiziet 21 autobuss. Pēc laika vēl viens 21. Tad vēl viens, bet tie, kas der mums, nav. Tad atnāk vēl kāds cits, kurā iekāpj abi , kas gaidīja pieturā. Paliekam vieni paši. Nav saprašanas vai tik vēlu vēl autobusi braukā vai pa velti gaidam. Pēc laiciņa liekas, ka nav ko gaidīt un jābrauc ar taksi. Apskatos cik mums ar taksi tagad maksā - he, nu jau 180 bāti. Cena taksim aug. Laikam uz nakti tie paliek dārgāki. Mēģinām noķert kādu uz ielas, bet kā par spīti nebrauc neviens tukšs. Laiks iet. Jau sākam prātot cik ilgā laikā tiekam galā ejot ar kājām, kad pēkšņi notiek neticamais un brauc autobuss ar numuru 15. Priecīgi kāpjam iekšā. Ilgi nav jābrauc.  Telefonā rāda, ka jākāpj ārā, bet mēs neizkāpjam. Un labi vien ir, jo Gogle kārtējo reizi gribējusi mūs piemuļķot, liekot 1 pieturu noiet ar kājām. Izkāpjam nākošajā, kas ir gandrīz pretī mūsu viesnīcām. Vēl tik ieejam padzert tēju pirms gulētiešanas un dodamies katrs uz savu istabu.

Rīt vēl...

Šī emuāra populārākās ziņas

1. Kā tas viss sākās

Viss sākās ar to, ka Norwegian akcijā parādījās biļetes RIX-ARN-BKK par 140 eiro. Bez lielām cerībām, ka kāds piekritīs braukt prom no Latvijas uz pusotru mēnesi, kā biju nolēmis, es piezvanīju Viktoram un teicu, ka ir laba cena biļetēm. Nepagāja ne ilgs brīdis, ka viņš atzvanīja un pateica – braucam. Atzīmēju kartē lielākos pieturas punktus, kuros noteikti gribētu pabūt un nopirku arī biļetes atpakaļceļam. Nekas daudz iepriekš nebija ne saplānots, ne rezervēts, bet līdz ar to mums ir lielāka brīvība un neesam piesaistīti viesnīcu rezervācijas datumiem. Varam brīvi mainīt savu uzturēšanās laiku un vietu. Apmēram mēnesi pavadīsim Vjetnamā un 2 nedēļas Taizemē. Man tā būs otrā viesošanās Āzijā, Viktoram un Evijai - pirmā.      Un tā, dzestrā, saulainā rītā, ar pavisam vieglu mugursomu plecos un sandalēm kājās, dodos uz Rīgas lidostu. Tur satieku abus līdzbraucējus - Viktoru un Eviju. Pirmais lidojums RIX-ARN pavisam īss. Tad neliela atelp

2. Bangkoka, tuktuks un garšīgās zupas

5.30 esmu jau pamodies, kas ir visai netipiski priekš manis. Šodien brauksim uz AirChina biroju noskaidrot vai mana biļešu rezervācija patiešām eksistē, jo internetā to nevarēja atrast ne AirBaltic, ne citi. Brauksim ar kuģīti, jo nasko kuģīšu satiksme pa Čaopraijas upi ir ļoti ērta un ātra. Mums vajadzīgs kugītis ar oranžo karogu. Pēc neilga brīža tas ir klāt un kāpjam iekšā. Brauciens maksā 15 bāti neatkarīgi no attāluma. Vērojam apkārtni un  skatāmies gps kartē, kad jākāpj ārā. Izkāpuši ejam biroja virzienā. Jāiet kādi 2-3 km, tāpēc nekādu transportu neplānojam izmantot.      Pa ceļam pie mums pienāk onka no tuktuka un piedāvā par 50bātiem izvadāt 1h ekskursijā, bet būšot jāieiet kādā apģērbu veikalā - viņam par to tiekot litrs benzīna. Saku, ka mums nevajag, bet lai aizved uz AirChina biroju. Šis ar mieru par 50thb, es saku 30 un šis piekrīt. Vēl nosaka you are happy -

8. Brauciens uz Can Tho un vakara pastaiga

Vinlonga. 8:00 no rīta kāds klauvē pie durvīm. Viktors atnesis man brokastīm pomelo, līčas, banānus, sapodillu un rambutānus. Cik labi, ka ir draugi. Bļin, alu gan aizmirsis. Labi, piedodu!       Šodien dosimies uz Konto. Aptuvens plāns izbraukt ap 9. Viesnīca rezervēta ar Agoda - 8euro par 2-vieīgu numuru ar kondicionieri un wc. Īsti gan vairs kondicionieris nav vajadzīgs, jo vakarnakt biju to ieregulējis uz 28 grādiem. Pa dienu sagribējās siltāku un pagriezu pat uz 29.      Izejot no viesnīcas lejā pie ieejas ir dzīvnieku un putnu tirdziņš. Suņi, papagaiļi, eži un vēl visādas radības. Evija pa logu bija redzējusi, ka iepriekšējā dienā kāds vīrietis nopērk vienā reizē 12 kucēnus un viņu visu laiku nelika mierā doma - ko viņš darīs ar tik daudz kucēniem. Teicu, lai iet uzprasa, bet neaizgāja. Tagad braucam prom tā arī nenoskaidrojuši. Ēšanai viņi par mazu un cik zinu, tad suņus ēd tikai Vjetnamas ziemeļu daļā, bet ejot pa pilsētu kādā vietā arī šeit ieraudzījām suņu kautķ