Bangkoka. Šodien pēdējā diena Taizemē. Vakarā lidmašīna uz Ķīnu. Vēl šis tas jānopērk, un tad jau pēcpusdienā uz lidostu.
Braucu uz tirgu sapirkt augļus. Līdz tirgum tieku ātri - ar 2
autobusu dažas pieturas un esmu jau klāt. Eju augšā uz gaisa pārvadu, lai tiktu
pāri ielai. Kad esmu augšā paņemu telefonu, lai nofotografētu no augšas ielas
skatus. Pēkšņi no apakšas man kāds policists kaut ko sāk kliegt. Kāds cits steidzas augšā, nāk pie manis, kaut ko satraukti skaidro taju valodā un
uztraukti ved mani atpakaļ lejā pa kāpnēm. Es šim saku, ka man jātiek pāri uz tirgu, bet
šis tik tajiski. Neko nesaprotu. Pienāk kāda sieviete no autobusa pieturas un
angliski paskaidro, ka varēšot iet pēc 10 minūtēm, jo tagad karalis braukšot.
Labi. Apsēžos uz autobusa pieturas soliņa un gaidu, bet karalis kā nebrauc tā
nebrauc. Beigās apnīk gaidīt un eju pāri ielai turpat apakšā lavierēdams starp
mašīnām. Turpat jau arī tirgus.
Tiek iepirkti ananāsi, mango, mangostīni, longani un rambutāni. Gribu vēl nopirkt marakuju, bet nekur to neredzu. Bez lielām cerībām
aizeju līdz šķērsieliņai un eju pa to. Bingo! Ir arī marakuja! Ar pilnu
mugursomu stiepjos uz autobusa pieturu. Atpakaļ braukšu ar 2
busiem - 2. un pēc tam 15. Tā man beigās mazāk jāiet kājām, jo 15. apstājas ļoti
tuvu viesnīcai.
Vēl ilgs laiks līdz autobusam ar kuru brauksim uz lidostu, tāpēc nolemju aiziet līdz galapunktam un pajautāt cik bieži tas
kursē. Ejot pa ceļam viens aizbrauc. Nākošo būs krietnu laiciņu jāpagaida.
Šoferis izstāsta, ka reizi stundā braucot. Pārjautāju vai tas brauc pa ielu,
kas iet gar mūsu viesnīcu - šis saka ka jā. Prats mierīgs, eju atpakaļ. Stundiņu patusēju
turpat viesnīcas vestibilā un tad jau arī laiks iet uz autobusu. Aizejam uz
tuvējo pieturu, kur rakstīts mums vajadzīgā S1 busa numurs. Sēžam gaidām. Pēc
minūtēm 10-15 nāk mūsu buss. Ņemam somas. Evija tuvāk ielai, tāpēc saku, lai
katram gadījumam ceļ roku, ja nu gadījumā šoferis izdomā nestāties šajā
pieturā, tomēr nepalīdz nekāda rokas pacelšana - šoferis paskatās uz mums, bet
neapstājas un aizbrauc garām. #%^^$#$%#$%$#%% Esmu dusmīgs! Kāpēc buss
neapstājās pieturā? Nākošais pēc stundas, teorētiski varam paspēt, bet
praktiski tagad pilsētā ir milzīgi sastrēgumi un
daudzas ielas bloķētas. Izlemjam negaidīt nākošo busu, bet braukt ar taksi. Tas
protams ir gandrīz 3x dārgāk, bet tomēr ar lielāku garantiju, ka nekavējam
lidmašīnu. Ķeram taksi. Viens prasa 500. Nebraucam, jo liekas, ka var pa 450
tikt uz lidostu. Esmu piemirsis, ka tagad sastrēgumu laikā nebūs tāda cena. Ķeram nākošo - 700. Nākošo. Apskatos, ko Grab rāda.
Varbūt caur to varam pasūtīt. Šobrīd fiksētā cena 700! Ķersim tomēr uz ielas.
Stopēju vēl vienu - 500 ieskaitot maksas ceļu. Braucam. Sastrēgumi lieli. Daudz policistu. Vietām bloķētas ielas. Sāku jau pārdomāt variantu izkāpt pie skytraina, jo tam
nav sastrēgumi un ar to droši tiekam pat ja ielas bloķētas, tomēr beigās sastrēgumi
sāk mazināties un izskatās, ka iekļaujamies laikā.
Tā arī ir. Piebraucam pie
lidostas, kad līdz lidojumam vēl 2 stundas. Varam mierīgi nodot bagāžu,
iečekoties un sameklēt iekāpšanu. Ejam nodot bagāžu.
Neliela rindiņa un esam jau pie
galda, kur nodot bagāžu. Evija iedod izdrukāto rezervācijas lapu. Meitene
galda otrā pusē pajautā pases un sāk meklēt mūs sarakstos. Meklē, meklē, kaut ko
jautā blakus sēdošajai. Šie ir tie reisi, par kuriem, nez kāda mārrutka pēc,
tika man atgriezta nauda. To pamanīju pavisam nejauši. Rezervāciju veicu caur tickets.lv, tāpēc zvanīju un rakstīju
viņu birojam, kurš atrodas kaut kur Eiropā. Šie nemācēja paskaidrot kāpēc
atgriezta nauda, jo viņu sistēma rādīja, ka rezervācija nav atcelta. Teica lai
sazinoties ar Airbaltic un jautājot viņiem, jo tie esot kaut kādi tur noteicēji
par šīm biļetēm un maksājumiem. Airbaltic apskatījās savos sarakstos un pateica ka viņi redzot rezervāciju lidojumam. Naudu gan viņi ne ņēmuši, ne
devuši par šiem lidojumiem, lai gan bankas parskatā parādās Air Balti LV. Lai zvanot grāmatvedībai. Grāmatvedība , kā jau tas gaidāms, arī neko nezin par šādiem maksājumiem. &^%%$@ Tīri
loģiski domājot, ja reiz man nauda ieskaitīta atpakaļ, tad pilnīgi reāli, ka
beigās pirms lidojuma man var pateikt - sorry, jums nav apmaksātas šīs biļetes.
Tāpēc vēlreiz sazinājos ar tickets.lv, kur kārtējo reizi man pastāsta, ka nav
problēmu un ar rezervāciju viss kartībā. Saku - kādā kartībā, ja jūs man naudu
esat atdevuši? Šie saka - nekādu naudu jums neesam atdevuši, jo ne mēs to
saņemam. Varbūt Airbaltic ir ko jums atmaksājis. Bļin, Airbaltic arī saka ka
nekādu naudu nav devuši. Šie saka, ka esot tikai starpnieki un naudu saņemot pa
tiešo pārvadātājs. Lai es noskaidrojot kam īsti esot maksājis naudu. Zvanu uz
banku - šie saka, ka redzot to pasu ko es – Air Balti LV, bet konkrētāk neko
pateikt nevarot, jo tik pat labi tas varot būt starpnieks Eiropā. Kā tā nevar
redzēt, kas īsti saņem naudu? Neko nezinot, viņi palīdzēt nevarot, jo viņiem
nerādot, kas ir maksājuma saņēmējs. BĀC! Nu nenoticēju! Banka nezin kam sūtījuši
manu naudu. ne Airbaltic, ne tickets.lv neesot man naudu atpakaļ devuši, Airbaltic
pasaka ka naudu viņiem es neesmu maksājis, biļešu rezervācija nav atcelta. Pilnīga
putra. Kaut kā man tas viss nesaliekas loģiskā ķēdītē. Pārbaudot reisa laikus un izmaiņas, neko neatrodu. Teorētiski viss kartībā,
tik tā nauda, kas atdota, jauc galvu. Nu tak neesmu es pārliecināts, ka mūs par
pliku velti kāds vedīs.. Zvanu un rakstu vēlreiz tickets.lv.
Šie atkal rokās pa savu sistēmu, meklē vai nav kas atcelts, bet arī neko neatrod.
Beigās šie pasaka - maksājiet vēlreiz, ja jums nauda atdota atpakaļ. Es saku -
a ka jūs tā pēkšņi izdomājāt, ka man jāmaksā otru reizi, ja naudu , kā paši
sakāt ne saņēmāt, ne arī esat man atpakaļ pārskaitījuši? Šie, nu bet jūs tak
pats teicāt! Nu daudz ko es teicu, bet uz kāda pamata lai es otreiz maksāju, ja
jums rāda, ka rezervācija apmaksāta?? Jā esot apmaksāta, bet ja es šauboties,
lai maksājot vēlreiz... ^&#%$#^%&^$%&# Man jau galva sāk kūpēt
no visas šīs putras, bet štrunts ar visu, nomaksāšu labāk es otru reizi, nekā man lidostā pateiks, ka nevedīs. Nomaksāju,
bet ar to jau viss nebeidzās. Nepaiet ne pāris dienas, kā man atnak no bankas
ziņa, ka esot negatīva bilance. Nu super mana
"mīļā" Swedbanka iedevusi naudu vēlreiz par tām biļetēm. Zvanu uz
banku un prasu kas par figņu, kāpēc no gandrīz tukša konta aizskaitīta nauda. Viņi nezinot, es pats esot veicis šo pirkumu. &^%%$
Kā tad es varēju pats veikt pirkumu, ja man kartes kontā naudas tobrīd nebija, jo gandrīz viss jau bija
iztukšots, kad otro reizi samaksāju par biļetēm. Prasu - kas konkrēti ir naudas
saņēmējs. Viņi saka, ka to nezinot un nevarot redzēt. Super - nauda noņemta,
mans konts ar mīnusa zīmi, bet kam sūtījusi naudu viņi nezinot.
*^&#%&% BARDAKS!...
Apmēram tāda bija situācija, kad izlidojām no Rīgas. Tieši
šo lidojumu gājām pārbaudīt Bangkokas AirChina birojā, kur teica, ka viss
kārtībā. Pēc kāda laika man arī tika atmaksāta summa, ko biju pats iemaksājis
otru reizi.
Meitene vēl joprojām meklē mūsu
rezervāciju un neko nesaka. Kaut ko skatās, meklē, vēlreiz paskatās mūsu
rezervācijas numuru... Tad vienā brīdī viņas sejas izteiksme izmainās un viņa mums
saka, ka neesot. Man pār muguru pārskrien skudriņas un jūtu, kā asinīs sāk celties adrenalīna
līmenis. Pieliecos
tuvāk, lai skaidrāk dzirdētu ko viņa saka...
Viņa atvainojas un saka ka neesot sēdvietas visiem trim blakus...
Ejam uz lidmašīnu. Pa ceļam vēl lidostā paēdam un tad jau fiksi uz iekāpšanu.
Ejam uz lidmašīnu. Pa ceļam vēl lidostā paēdam un tad jau fiksi uz iekāpšanu.